En liten lista

Snusar du? 
Nej

Röker du?
Nej

Gör du frukosten själv?
Ja, alltid. Ingen har gjort min frukost sedan jag var liten, hehe.

Har du suttit i rätten?
Nej

Har du slagit ner någon?
Nej

Har du pussat någon av samma kön?
Ja, på kinden. Och på läpparna. Men nej, det är inte som ni tror. Ehe?

Har du varit på strippklubb?
Nope

Vad gör du när du blöder näsblod?
Jag blöder inte näsblod. That's not my thing.

När grät du senast?
Igårkväll, faktiskt (i skrivande stund). Saker och ting känns tunga i bland.

Vem kan du prata om allt med?

Tror inte jag har någon som jag kan prata om precis allt med. Men jag kan prata med mina olika vänner om olika saker, och för mamma berättar jag också det mesta. Men ingen har fått höra precis allt. Lite privatliv måste man väl ha. Men även för att jag inte vill oroa folk med hur dåligt jag kan må ibland.

Har du solglasögon?
Ja, flera olika par. Älskar solglasögon! :D

Vem pussade du senast?
Min fina hund <3

Vem kramade du senast?

Min fina hund <3

Vad är din högsta önskan just nu?  
Att... jag vet inte... Jag har flera önskningar. Jag vill gå ner i vikt, vilket är en önskan och en strävan. Jag vill att H ska höra av sig igen. Med honom vill jag att det ska utvecklas till något mer än vänskap. Sen har jag förstås långsiktiga mål om utlandsstudier osv... Mer om det en annan gång ;)

Vad heter din hårspray du använder?
Jag använder inte hårspray. Aldrig, faktiskt o.o

Vem gillar du?
Flera olika människor. Framför allt familj och kompisar. Men även en viss H <3

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?
Just nu (i skrivande stund - tidsinställt remember?) sitter jag i min gråa pyjamaströja.

Känner du någon som heter Niklas?
Nej

Har du bärbar data?
Ja, och den hade jag inte kunnat leva utan, haha

Är du blyg?
Ja, ganska, tyvärr. Det är ett av mina största komplex att jag är så socialt inkompitent. Men det börjar bli bättre faktiskt. Tack och lov.

Vad tänker du på just nu?
Att jag måste ta ut mina kakor som är i ugnen

Vad ska du göra nu?
Ta ut kakorna ur ugnen

Vart hittade du den här listan? 
http://eelin.se/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TrueSkinnyLove

Kampen mot det onyttiga börjar här.

RSS 2.0