Lär känna mig mer

Jag kommer från: Sverige
Jag är just nu: Tom, på något sätt. Sitter här och känner inte särskilt mycket. Eller för mycket?
Hur gammal är du: 17 år
Tycker du om någon just nu: Ja, det gör jag faktiskt.
Om sex månader: Är det typ nyår? En början på något nytt... 
Jag samlar på: Onödiga saker. Allt möjligt.
Gröna eller röda äppeln: Gröna äpplen på sommaren. Goda svenska vinteräpplen på vintern <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Vänner eller mamma.
Vilken tid gick du upp idag: Runt halv 10
Har du sovit i din egna säng inatt: Jadå :)
Har du strumpor på dig nu: Ja
Hur svarar du i telefon: "Hej det är J", alternativt "Hallå?"
Är du ensam nu: Familjen är ju hemma, och hundarna ligger i min säng och iakttar mig.
Vad ska du göra ikväll? Läsa en bok och/eller sms:a med vänner.
Vad ska du göra imorgon: ingen aning. Tar dagarna som de kommer.
Var vill du bo när du blir stor: Några år i England. Sedan gärna i Göteborg.
Är det okej att gråta: Absolut!
När grät du senast: Det var nog igårkväll när jag kollade på film, haha.
Vilken årstid tycker du bäst om: Våren! När allt blir ljusare och varmare :)
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa mycket, spara en del, shoppa till mig och andra. Köpt en ny dator :)
Bär du glasögon eller linser: Nej, inget av dem.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte! Alla väljer själva vad de vill ha på sig.
När går du upp ur sängen typ en helg morgon: Vid 10. Annars får jag huvudvärk :/
Har du piercing: Bara i öronen :)
Vill du gifta dig:  JA
Vill du ha barn: JA
Solar du ofta: På sommaren och solarium har hänt ett par gånger vintern.
Är du bra på att laga mat: Ja, det är jag haha. Älskar att laga mat och baka!
Gillar du att dansa: Jadå! Det är kul.
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Hyfsat vig faktiskt. Men inte lika vig som när jag var liten.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten <3
Vilken är din favorit glass: Ben&Jerry Half Baked eller Italiensk glass
Tror du på ett liv efter:  NEJ, inte alls.
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad eller nacho-chips
Lever dina föräldrar tillsammans: Ja
Är du morgon eller kvälls människa: Morgon, oftast
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Vilken hår färg har du natuligt: Väldigt mörkbrunt
Vilka hår färger har du haft: Alltid haft min naturliga hårfärg.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej, men jag river på dem när jag är nervös.
Är du beroende av något: Ja, vatten och mat. Livsnödviktigt?
Röker du: Nej!
Hur ofta tränar/motionerar du: Varannan dag, numera. Men jag promenerar med hundarna varje dag.
Senaste låt du hörde: "People help the people" - Birdy
Vad gör du på helgerna: Umgås med familj och vänner. Äter gott och tar det lilla lugna.
Brukar du bädda sängen: Bara när det blir finbesök ;)
Hur många timmar sover du på en natt: Varierar. Oftast ca 8-9 timmar.
Senaste bok: "Alla får ligga" av Henrik Fexeus
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nej :(
Vad var det senaste du sa: Tack för maten!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, inte just nu. Men i framtiden...
Vem kramande du senast: Min hund, alternativt min bästaste vän.
Saknar du någon nu: Ja
Hur många lampor har du i ditt rum: Fem
Vem ringde dig senast: Min underbara vän <3
Var du glad igår: Ja, jag antar det...
Vad är din favoritfärg: ALLA färger är fina färger.
Sminkar du dig: Ja
Känner du dej värdelös: hmm, säger varken ja eller nej.
Brukar du tänka på självmord: Nej, nej, nej...


Kommentarer
Jessica Inspera

Fin fin blogg du har :)
Lycka till!

2012-07-01 @ 18:38:13
URL: http://inspera.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TrueSkinnyLove

Kampen mot det onyttiga börjar här.

RSS 2.0