The Sims 3

Nu, nu när jag äntligen har tid, ska jag sätta mig ner och spela lite sims.
Det är verkligen extremt länge sedan jag gjorde det senast. Kanske en gång i vintras? Och innan dess var det säkert sommar. Jag har helt enkelt inte haft tid.

Jag var en Sims-nörd när jag var liten. Jag kunde sitta i flera timmar och bara spela. Ibland flera dagar i rad, om jag hade en speciell familj som var särskilt rolig att spela med.
Det var kul att skapa komplicerade relationer mellan simmarna, och kul att bygga hus och inreda.

Men på senaste tiden (läs: de senaste åren - på äldre dar) har jag börjat tycka att spelet blivit allt drygare. Det finns inte alls lika många utmaningar längre. NEJ, jag fuskar inte längre. Det är ju mycket roligare om man låter dem klara sig själva och tjäna ihop pengarna ;)


Så jag undrar nu...
Är det någon som kan ge mig lite inspiration?

Hur brukar ni spela?



Kommentarer
MOOSA MOOSA

sv; de är bra.

2012-06-10 @ 19:57:16
URL: http://moosamoosa.blogg.se/
emma

Var med och tävla om en hel helgs övernattning här: Många har tackat och blivit med:



*http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/mypage/8beab8619141064f36c95e91553f0988

s

jag kör legacy!

2012-06-15 @ 13:41:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TrueSkinnyLove

Kampen mot det onyttiga börjar här.

RSS 2.0