Håll tummarna!

Då var nationella proven i matte avklarat, förutom den muntliga delen förstås... Men det var inte det jag ville snacka om nu.

Idag har jag inte ätit någonting "onyttigt". Än. Med onyttigt menar jag kakor/godis/snacks över huvud taget.
Jag åt en bra frukost med avokado, fullkornsbröd och apelsinjuice. Åt lunch i skolan (Ja, det är bra mat. Jag går på en privatskola) och nu här hemma åt jag ett päron och lite flingor.



Nu måste jag sticka och dricka, det är ju så sjukt underbart varmt! :D

Ha det gott!



Kommentarer
Elin- mot en smalare midja

Ja, då är det ju det ;) Jag har också lite svårt för isglass, gillar inte när det ilar i tänderna, haha.



Tack så mycket! :)

2012-05-23 @ 18:52:42
URL: http://wanttobegood.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TrueSkinnyLove

Kampen mot det onyttiga börjar här.

RSS 2.0