Om mig

Jag kom på att jag helt glömt att presentera mig! Ni vet inte var jag bor, min ålder, mitt namn, min civilstatus, gymnasielinje eller något annat bra att veta.

Jag har ett namn, som börjar på J, därav mitt smeknamn J.
Jag är 17 år gammal och går första året på det naturvetenskapliga programmet på gymnasiet, därav allt plugg. Jag har dock bara någon vecka kvar innan avslutningen (yaaay!)
Jag bor i en stor stad i Sverige, men jag tänker inte säga vilken. Lista ut det om ni vill, eller gör det inte.
Jag är just nu singel, och trivs ganska bra med det. Jag känner inte riktigt att jag har haft tid till ett förhållande. Däremot saknar jag att ha någon, förutom vänner, nära hos mig. Någon att alltid kunna mysa med. Kommentera om du är frivillig (skämt åsido). 
Jag spelar piano och gitarr på fritiden och har även ett stor sångintresse. Ja, musik över huvud taget är min grej.
Jag älskar att baka och laga mat (lite väl mycket, kanske).

Övrigt: Jag är en mycket färgglad person som har ett stort intresse för musik och teckning. Jag har två hundar och en kissekatt, som alltid får mig på bättre humör. Vad jag skulle gjort utan dem vet jag inte...

Om ni har frågor, så är det bara att fråga.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TrueSkinnyLove

Kampen mot det onyttiga börjar här.

RSS 2.0