I'm so lost in this world

Jag är 17 år.
Jag är fetare än jag någonsin varit förut.
Jag väger cirka 58 kg.
Endast orsakat av hetsätande, stress, uttråkan och dåligt självförtroende.
Jag vägde 47 kg för ett år sedan.
På den tiden tyckte jag att jag var otroligt tjock.
Men jag ser fantastisk ut på bilderna.
Jag saknar självdiciplinen jag hade förr.

På den här bloggen får ni följa min vardag. Kampen mot skafferiets äckliga kaloririka kakor. Motivationen till träning. Följ mina med- och motgångar.

Målet är att gå ner i vikt och leva ett sundare liv.
Jag vill landa runt 50 kg.

Det ska ske en förändring under sommaren 2012.


Kommentarer
J O H A N N A

Jag tycker kanske inte att du borde lägga så mycket fokus på din vikt. Man bör väga ett visst antal kg i proportion till sin kroppslängd. Det viktiga är att ha kondition och muskulatur för att leva ett hälsosamt liv som är skonsamt för både kropp & själ. Hoppas att du har ett sunt synsätt på din kropp och att du inte anser att 58kg är för mycket, för det är det absolut inte! Ingen ser vad du väger för det är din personlighet som har betydelse!

2012-05-20 @ 19:10:18
URL: http://gandhis.blogg.se/
Jasmine

Hejsan!



Bra att du har mål och att du vill bli mer hälsosam men håller med Johanna om att du inte ska fokusera så mycket på vikten. Själv har jag gått ner en hel del i fettmassa under den senaste tiden men har gått upp ännu mer i muskelmassa då jag tränar och håller igång. Känn istället efter hur det känns på kroppen och få till en bättre livsstil istället om du inte är nöjd med den du har nu. Men ha tålamod så tror jag det kommer gå superduperbra!



/Jasmine

2012-05-20 @ 19:57:10
URL: http://jossanstrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

TrueSkinnyLove

Kampen mot det onyttiga börjar här.

RSS 2.0